8-0, undefeated !

29 september 2013 - Cheshire, Connecticut, Verenigde Staten

Na opnieuw een lekker pastadinnertje zondagavond begon maandag weer een weekje school. We hadden een thuismatch maandag en wonnen deze met 3-0, go rams !! De spirit was Hawaii. Dinsdag practice en zowel donderdag als vrijdag hadden we een uitmatch, beiden wonnen we met 3-0, en na de match van woensdag kwam er opnieuw een reporter naar mij toe om me te interviewen, echt spannend ! We staan nu voor het moment 8-0, undefeated dus ! Onze spirit donderdag was cowboy , echt heel erg cool, k heb t gevoel dat t hele volleybalseizoen hier een grote verkleedpartij is wat natuurlijk heel erg leuk is want elke leerkracht weet dat je match hebt en iedereen wenst je succes.

gamegamegamecowgirl spirit

Ook mijn lessen vind ik heel erg interessant vooral psychologie en ook het Spaans is kei leuk om te doen. Aprendo muchas cosas nuevas ! Vrijdagavond zijn Eva, Becca, Phoebe, Eryn en ik de tegenstanders van maandag gaan bestuderen in lyman hall, daarna echt een zalig dinneetje in panera, een gezellig restaurantje en t coole was dat ze daar een of ander systeem hebben ( dat ik nog nooit gezien had in mijn leven ) waarbij je eerst gaat bestellen, dan krijg je een machientje mee naar je tafel en als je machientje begint te trillen is je eten klaar echt grappig. Na het eten zijn we dan naar de footballgame geweest.

at the footballgameseniorshirt

Zaterdag ben ik met Beth en Matt naar new Hampshire geweest, beth's ouders wonen daar en dit weekend was zowel haar broer met vrouw en 3 kinderen van Californië daar als haar zus met 2 kinderen van Massachusetts. Het was echt heel erg druk maar wel erg gezellig.Vandaag heb ik om 2 uur al training ( ik moet opnieuw een meisje helpen met haar college video) tot 6 en vanavond is er opnieuw een pastadinner. Morgen spelen we tegen amity wat wel spannend is want dat is onze grootste concurrent. Waarschijnlijk zal ik volgend weekend geen tijd hebben om een verslagje te plaatsen aangezien mama en papa dan hier zijn en we New York City gaan bezoeken. Maar dan horen jullie over 2 weken weer van me !

Xoxo ,

Laura

1. Bomma:
    Bomma
    Lieve Laura
    Wat hebben julie een goede volleybalploeg.En voor de rest heb je het heel druk lees ik.wat fijn dat mama en papa volgend weekend naar jr toe komen.
    EEN DIKKE KNUFFEL Bomma en Bomma.
  2. Peeters:
    29 september 2013
    Lieve Laura wat was het weer fijn met je te skype zo te horen verveel je je niet .nog veel groetjes en dikke kus van ons
  3. Evi Anthonissen:
    Hela Laura,

Wat gaat het goed met je! Leuk om te horen dat de lessen ook interessant zijn. Je steekt hier zoveel op wat je allemaal nooit meer gaat vergeten. Geniet volgend weekend maar samen met mama en papa! En verder, doe zo voort! Go Girl
    dikke kus
  4. Jef, Dries, Lien en Ellen:
    3 oktober 2013
    Dag Laura,
    We lezen en kunnen aan je foto's zien dat je je daar wel weet te amuseren. De kinderen hebben met veel oh's en ah's je foto's zitten te bekijken. Je bent in ieder geval goed bezig daarachter.
    Veel plezier en vele groetjes van ons allemaal!