Prommmm 2014

11 mei 2014 - Cheshire, Connecticut, Verenigde Staten

Halllootjes iedereen,

Ik kan niet geloven dat het vandaag al 11 mei is en ik over 46 dagen thuis zal zijn want jahjah ik heb zopas mijn vluchtgegevens ontvangen en op 27 juni om 12.50 zal ik mij terug aan de andere kant van de oceaan bevinden. Ik kan niet geloven hoe snel de tijd is gegaan. Zeker de laatste weken vliegt het hier echt voorbij. De jongens hebben 3 keer per week een match en dan trainen we elke dag behalve op zaterdag maar dan bevind ik me meestal op het beachveld met hen. Ik heb hier dus echt een zeer goede tijd. Natuurlijk het event waar iedereen de laatste weken over bleef praten was prom en hoe geweldig het wel niet ging zijn. En ik moet eerlijk zeggen ik geef ze geen ongelijk. Gister was het dan zover, tijd voor mijn senior prom, in de ochtend heb ik mijn nagels laten doen, echt vreemd zo die lange nagels en aangezien er vandaag weer volleybaltraining is zullen ze niet lang lang blijven.

hairhairnails

Daarna ging in naar de kapper om mijn haar te laten doen en dan vervolgens mijn make-up. Het nemen van foto's op de zogenaamde pre-prom party's is hier wel heel erg in.

prom- exchange studentsprom- exchange studentsprom- exchange studentsprom- exchange studentsprom- exchange studentsprom- exchange students

Dus eerst ging ik dan wat foto's maken met Nicholas en Sandy, de andere 2 uitwisselingsstudenten op mijn school, om mij vervolgens te begeven naar de pre-prom party waarvoor ik was uitgenodigd. Er waren echt superveel mensen en foto's nemen verliep niet altijd even vlot maar al bij al is het toch heel erg goed gelukt. Op dit feestje had ik ook afgesproken met Brooke, toch wel mijn beste vriendin hier, die speciaal voor mij een corsage had gekocht. Iedereen heeft hier natuurlijk een corsage voor prom. Omdat we nog even tijd over hadden besloten we wat andere prom foto's te gaan crashen= onuitgenodigd komen opdraven en mee in de foto's springen. Was echt wel supertof eigenlijk.

corsagepromprompromprompromprompromprom10prom9prom8prom6prom5prom4prom3prom2Prom1

Daarna tijd om naar de aquaturf te gaan, een supermooie feestzaal hier in de buurt. Er was echt superveel volk, ongeveer 400 man. Nadat we ons hadden aangemeld op de gastenlijst kregen we ons tafelnummer en na een korte receptie met heerlijke chocolade milkshakes en aardebeismoothies, want alchocol is natuurlijk niet toegestaan, verzocht de DJ ons the begeven naar onze tafels. Het was echt wel een chice aangelegenheid met obers die in exact symmetrische rijen kwamen opgelopen. De tafels waren ook supermooi gedecoreerd. Na een heerlijk menu konden we dan de dansvloer betreden en gebruik maken van de photobooth die er aanwezig was. De DJ was echt wel supergoed en de tijd vloog echt voorbij want helaas, om 12 uur was de party over. Hierna begaf ik me nog naar Brooke's huis voor icecream en nadat ik dan thuis de 33 bobby pins en kilo's haarlak uit mijn haar had gekregen kroop ik rond 2 uur mijn bedje in na een meer dan geslaagde avond. Het is echt zo jammer dat het al voorbij is maar het was echt een geweldige experience ! Nu op naar graduation !!

prom photobooth

tot snel,

xoxo

Laura

1. Peeters:
    11 mei 2014
    wat weer mooie fotoos en super fijn verslag van je Prom party Wat ben je knap met je haren omhoog .Wat zijn we fier op jouw en verheugen ons op je spoedige thuis komst dikke kus opa en oma
  2. Mama:
    11 mei 2014
    Zo jammer he dat dit feest maar 1 dagje duurt. Zo mooi opgemaakt,nagels gedaan, haren opgestoken,promdress. Echt supermooi . Wat fijn dat je dit mocht meemaken. Geniet nog met volle teugen van je Amerika avontuur. Nog 46 dagen, maar eerst nog graduation zal ook wel heel speciaal zijn.xxx
  3. Tiny en Willy:
    11 mei 2014
    Net de first lady of America. Heerlijk om te zien hoe alles zo stijlvol verloopt. Je bent nu ' n beetje ah aftellen om terug nr Maaseik te komen. Maar denk ook wel dat je eenmaal thuis vaak nog heimwee krijgt nr dit mooie avontuur dat je in je jonge leven mocht meemaken. Geniet nog vd laatste 46 dg.
    Dikke knuffel x
  4. Els Peeters:
    12 mei 2014
    Amai Laura wat zie je er beeldig uit op de foto's. Ja mooie tijden gaan altijd snel voorbij hé. Maar het is een ervaring die je nooit zal vergeten en je hebt er veel vrienden bij hé.
    Thuis zullen ze ook blij zijn dat je terug komt.
    Groetjes
    xxx
  5. Mam en Theo:
    12 mei 2014
    Amai wat een mooi meisje ben je in een super mooie speciale jurk. De kleur staat je heel mooi en hele mooie foto's. Geniet van de laatste dagen want die zullen wel heel snel voorbij gaan. Je zult zeker aan die mooie tijd terug denken als je weer in Maaseik bent. Maar er zijn mensen die popelen om je weer te kunnen omhelzen.
    Veel groetjes.
  6. Bomma:
    Hallo schat
    Wat een prächtig Verhaal en Wat een mooi kleed.Natuurlijk kijken we iuit naar 27 juni
    Viele Kusses En tot ziens xxxxx