You never cross the ocean unless you have the courage to lose sight of the shore.

10 juni 2014 - Cheshire, Connecticut, Verenigde Staten

Ieuw dit is dus al een van de laatste verslagen met nog maar 16 dagen te gaan. Eens even denken wat er nog allemaal gebeurd is. 2 weken geleden ben ik samen met Brooke naar de memorial day parade gegaan ( een parade opgedragen aan de veteranen in Amerika ). Was echt wel heel erg cool. En dan de maandag erna hadden we een dagje vrij en zijn ik en Brooke dus gaan minigolfen en vervolgens nog wat lekker op grass court gaan volleybal spelen met de jongens.

memorial dayminigolfmemorial day

Ook zijn we met school op fieldtrip gegaan naar brownstone, dat is dus een meer omringd met kliffen waar je vanaf kon springen en er waren superveel opblaaswaterkastelen en ziplines die eindigden in het water en glijbanen en veel meer. Dit was natuurlijk echt supercool, het weer viel wel een beetje tegen maar onze prachtige sexy wetsuits konden daar wel tegen. Ook ben ik naar een concert geweest hier van rascal flatts, is zo een country band en die speelden in zo een halfopenluchttheater, we hadden echt supermooi weer en de halve school was daar dus dat was echt wel zaalig.

Rascal flattsRascal flattsRascal flatts

In die week werden de jongens ook scc kampioen , dat wil zeggen dat ze dus kampioen waren van deze regio, jammer maar helaas toen we begonnen aan de rechtstreekse uitschakeling voor staatskampioenschappen, zijn de jongens afgelopen vrijdag verloren in de kwartfinale. Was wel pijnlijk aangezien we het echt niet zagen aankomen, en dan doet verliezen in 5 sets en 15-17 in de 3de set wel pijn.

SCC champion boys volleyballSCC champion boys volleyballSCC champion boys volleyball

Ook ben ik dan nog gaan hiken in sleeping giant state park met Greg, een jongen van de volleyballploeg. Was echt supertof, echt een leuke wandeling. En das ook supermooie natuur hier.

sleeping giant state parksleeping giant state parksleeping giant state parksleeping giant state parksleeping giant state park

Op maandag hadden we dan senior picnic, dat is dus een dag alleen voor seniors waarop we dus naar zo een park gingen met allemaal zwembaden en een meer met kajaks en beachvolleybalvelden en dergelijke en het beste was dat er de hele dag gratis eten was, echt wel chic gedaan.

Senior picnic holiday hillSenior picnic holiday hillSenior picnic holiday hillSenior picnic holiday hillSenior picnic holiday hillSenior picnic holiday hill

Ooh jah en dan afgelopen woensdag was ik dus aan het volleyballen op de volleybaltraining van de jongens toen ik een bal wilde setten, neerkwam op iemand anders zijn voet en iets voelde springen in mijn voet terwijl ik die omsloeg. Zeer pijnlijk en wat bleek nu dat ik alle ligamenten in mijn rechterenkel gescheurd heb. Dus ik loop hier nu fijn rond op krukken en ik heb zo een prachtige gigantische bot die ik de hele tijd moet aanhouden. De dokter zei dat het echt wel een lange revalidatie ging zijn en hij zei dat het makkelijker was als ik gewoon mijn voet gebroken had. Ik vind er niks aan en ik hoop dat ik snel weer kan wandelen maar dat komt wel goed.

voetje

Ook hadden we afgelopen zondag nog een laatste bijeenkomst met alle Ef studenten, echt raar dat ik die nu allemaal nooit meer ga zien. We waren allemaal gaan karten, helaas kon ik niet meedoen omwille van mijne poot maar het was wel echt superleuk. Ik heb hier nog een drukke 2 weken op het programma staan maar ik zal tussendoor ervoor zorgen dat ik zeker nog wat laat horen.

ef meetingef meeting

Tot snel allemaal !

XOXO

1. Peeters:
    11 juni 2014
    Lieve Laura wat een verslag alweer en die mooie beelden .maar toch ook blij dat we je binnenkort weer kunnen knuffelen en vast pakken .Voor jou zal het weer moeilijk zijn weer zoveel vrienden achter te laten . heel veel knuffels opa en oma x x x
  2. Bomma:
    14 juni 2014
    Hallo Laura
    Wat weer een mooi verhaal. Tel. maar af want dat doen wij ook hoor.het afscheid daar zal wel moeilijk zijn maar ja aan alles komt een einde. Dikke knuffel van Bomma enbompa.xxxx