Happy Easter - vrolijk pasen !

20 april 2014 - Cheshire, Connecticut, Verenigde Staten

Wat was het leuk om weer eens even thuis te zijn en iedereen nog eens even te zien. Bij mijn examen heb ik best een goed gevoel dus nu is het een beetje afwachten natuurlijk.Het is wel erg leuk moet ik zeggen dat het jongensvolleybalseizoen van start is gegaan, nu bestaan mij  dagen gewoon elke dag uit school, even snel naar huis komen en dan gaan helpen bij de jongens, echt super ! Ook is mama dan op bezoek gekomen tijdens de paasvakantie en hebben we een superleuke road trip gemaakt. Het begon allemaal in Boston waar we natuurlijk het bekende freedom trail doorliepen en het bunker hill monument met zijn 390 trappen even beklommen. Boston is echt een super leuke stad en er is keiveel te doen.

Boston,welcomeBoston10Boston9Boston9Boston8Boston, marketuss constitutionBoston7Boston freedom trailBoston6Boston5Boston4Boston3Boston2Boston1

Daarna vervolgden we onze weg naar Buffalo, onderweg stopten we even in Destiny USA ( 6th largest shopping mall in the country, yihaaah). In Buffalo brachten we natuurlijk even een bezoekje aan het restaurant waar de buffalo wings zijn uitgevonden.

Buffalo2Buffalo1

Daarna vervolgden we onze weg naar het Canadese Toronto, echt een supergrote en toffe stad. Het enige jammere was wel dat het sneeuwde en het maar 0 graden was. We namen hier een ferry en gingen naar de top van de CN tower (553m), echt heel erg vet.

Toronto7Toronto 3Toronto2Toronto 6Toronto5Toronto 4TorontoToronto1

Nadat we van Toronto hadden genoten, op naar de Niagara Falls, hoewel het wel heel erg toeristisch, vond ik het echt super mooi om te zien, niet alleen overdag maar ook 's nacht wanneer de watervallen verlicht waren was het echt magisch. Vanuit onze hotelkamer hadden we ook echt een prachtig zicht op de falls.

Niagara Falls, room with a viewNiagara Falls11Niagara Falls3Niagara Falls2Niagara Falls by night6Niagara Falls by night5Niagara Falls10Niagara Falls9Niagara Falls8Niagara Falls7Niagara Falls6Niagara Falls5Niagara Falls4Niagara Falls breakfastNiagara Falls by night2Niagara Falls1Niagara Falls by night1

Nadat we zowel de Amerikaanse als de Canadese zijde verkend hadden, de Canadese zijde is echt wel veeeel mooier, begon onze terugweg. Onderweg maakten we nog een stop in het 'Letchworth State park' en dan op naar New York City waar mama de volgende dag haar vlucht moest nemen. IN NYC brachten we nog een bezoek aan de Brooklynn Bridge, Flatiron building, Times square en Central park. Op vrijdag met de trein terug naar Cheshire en mamaatje terug naar Maaseik City. Het was echt een supergeslaagde week, jammer dat het alweer voorbij is.

New York city 8Central Park, NYCNew York city 7  New York city 6  NYC, times squareNew York city 5NYC, loveNew York city 4New York city 3New York city 2NYC, brooklyn bridgeNew York city 1

Letchworth state park

Dat was het dan weer,

tot snel !

xoxo, Laura

Ps. Ik heb ook eens eindelijk een prom dress gevonden, 10 mei is het al zover. Ik heb er superveel zin in !

1. Mam en Theo:
    20 april 2014
    Laura, als ik de verhalen van jou lees krijg ik heel veel zin om ook Amerika te ontdekken. Je schrijft het zo mooi allemaal. Ik was bij jou bomma op haar verjaardag en zei tegen haar dat ik jou verhalen miste. Was wel een tijdje geleden dat je geschreven had maar nu weet ik hoe dat komt. Geen tijd!!! Hopelijk krijg je goed nieuws vanuit Maastricht en tot de volgende mail.
    Veel succes en geniet ervan.
  2. Peeters:
    20 april 2014
    Lieve Laura wat een mooie vakantie met mama en die super mooie fotos .En wat een schoon kleed voor je feest heb het deze middag van mama gezien .geniet nog van de dagen en tot het volgende verhaal heel veel groetjes en x x x x x
  3. Mama:
    20 april 2014
    Het was inderdaad een superleuke week. Wat hebben we genoten en zoveel gezien en op heerlijke plaatsen gegeten.Je bent een supergids. Nu wordt het inderdaad aftellen. Nog twee maandjes . Maar eerst voor jou nog prom en graduation . Ben benieuwd naar de foto's . De promdress is in ieder geval super.
    Dikke knuffel , mama
  4. Bomma:
    Hallo Laura
    Wat heb je een mooie reis gehad met je mama.Prachtige foto's.Het weekend hier was ook heel fijn met weer eens allemaal samen behalve jouw natuurlijk.Maar de tijd van terug reisbegin wel te korte hè.En nu nog een hele dikke knuffel van Bomma en bompa xxxxxxx
  5. Els Peeters:
    21 april 2014
    Amai Laura altijd mooi en leuk om je verhalen te lezen.
    Fijn ook dat je mama bij je geweest is.
    Alleszins veel plezier op je eindejaarsbal. Hopelijk krijgen we je kleed ook eens te zien op foto
    Groetjes
  6. Tante Bien:
    21 april 2014
    Hoi Laura, wat een prachtige foto's van een geweldige week met je mama!!! Jullie hebben het fantastisch gehad zo te zien. En je kleed is prachtig, wat een geweldig prachtige dame!!!
  7. Tante Bien: