Time flies when you're having fun !

25 mei 2014 - Cheshire, Connecticut, Verenigde Staten

Hallootjes allemaal,

25 mei vandaag ! over een maandje ben ik gewoon al thuis. Echt vreemd hoe snel dat hier allemaal voorbij aan het vliegen is. Ik moet heel eerlijk zeggen, no offense maar het maakt mij wel een beetje verdrietig om na te denken over het feit dat ik hier gewoon weg ga. Toen ik 9 maanden geleden daar in België vertrok wist ik zeker dat ik jullie allemaal na 10 maanden terug zou zien. Wanneer ik hier volgende maand vertrek neem ik van sommige mensen voorgoed afscheid, natuurlijk hoop ik dat ik nog vele Amerikaanse bezoekjes zal mogen ontvangen maar dat is toch niet hetzelfde en ik ga de mensen hier echt superhard missen.

Eens denken wat ik de laatste weken nog allemaal gedaan had, ooh de maandag na prom was het natuurlijk senior skipday. Een dag waarop de meeste seniors een dagje vrij nemen van school , toch wel zeer tegen de wensen van de directeur in, om iets leuks te gaan doen. Ik besloot natuurlijk optimaal van deze Amerikaanse gewoonte gebruik te maken en samen met wat vrienden zijn we naar de beach geweest, was echt zalig.

senior skipdaysenior skipdaysenior skipdaysenior skipdaysenior skipdaysenior skipdaysenior skipday

Met de jongensvolleybal is het deze dagen ook echt superdruk, het gewone seizoen begint zo ongeveer op zijn einde te lopen en de play offs komen er weldra aan. Tot nu toe zijn ze echt wel supergoed bezig met maar 2 verloren matchen uit 18. Het is ook echt leuk om naar hun pastadinners te gaan, niet alleen omdat ik gezien word als een hulpcoach en dus als eerste mag aanschuiven maar ook omdat het natuurlijk jongens zijn en dat is echt niet normaal wat een overvloed aan voedsel die daar hebben. Afgelopen woensdag was het dan senior night op de volley en alle seniors worden dan even extra in de bloemetjes gezet.

senior night boyssenior night boys

Donderdag zijn we dan met school naar een pretpark geweest, voor het vak wiskunde, snelheden van achtbanen berekenen enzo. Het stortregende echt wat erg jammer was maar al bij al toch leuke dag.

lake compouncelake compouncelake compouncelake compounce

Ook hebben we voor onze statechampionchip titel in girls volleybal nog een certificaat van de gouverneur van de staat gekregen wat wel vet was.

volleyball state championvolleyball state championvolleyball state champion

Dan op vrijdag was het senior honor Cord ceremony. Een ceremonie waarbij dus de seniors beloond worden voor het bereiken van een bepaald aantal punten in een vak gedurende de 4 jaar dat ze daar naar school zijn gegaan. Aangezien ik hier maar voor een jaartje zit dacht ik dus ook niet echt zo een koordje te krijgen maar wat bleek, toen ze mijn naam afriepen kreeg ik toch niet een honor Cord in social studies en ook nog een presedential award certificate. Echt wel heel erg cool. Het is de bedoeling dat de seniors die van die koorden gekregen hebben deze ook dragen op de graduation ceremonie op 24 juni.

honor cord ceremonyhonor cord ceremonyhonor cord ceremonyhonor cord ceremonyhonor cord ceremonyhonor cord ceremonyhonor cord ceremonyhonor cord ceremonyhonor cord ceremony

Dit weekend is het een feestweekend aangezien het morgen memorial day is. Vandaag is er dus een memorial day parade en morgen gaan Brooke en ik een dagje genieten van de zon aan de beach. Voor de rest heb ik niet echt iets belangrijks meer te vertellen denk ik zo.

Tot de volgende !

xoxo

Laura

1. Tante Bien:
    26 mei 2014
    Hallo lieve Laura, zalig voor ons dat het begint op te korten voordat je weer bij ons bent!!! Maar ik begrijp maar al te goed dat het voor jou heel moeilijk gaat zijn!!! De vriendschappen die je daar hebt gemaakt en binnenkort zal moeten achterlaten, je zal met veel nog wel contact houden maar het zal nooit meer zo intens zijn. Koester alle momenten en neem ze mee voor altijd in je hart!!! Je ben een geweldige meid die ze daar zeker ook nooit zullen vergeten!!! Tot binnenkort lieve Laura. Dikke knuffels van je tanteke xxx
  2. Bomma:
    Lieve Laura
    Misschien nog enkele verhalen en dan ben je terug in je thuishaven.
    Geniet nog maar even van alles.
    Kussen en een dikke knuffel van Bomma en bompa.
  3. Chloé:
    Hey laura❤️
    Denk er nog Niet te veel aan en genies nog van je tijd daar!!
    Tot binnenkort
  4. Peeters:
    27 mei 2014
    Lieve laura . Wat mooie foto's en je verhaal .Heel veel herinneringen voor later .Maar wij zijn blij je binnenkort weer bij ons te hebben . Geniet er nog van, dikke kus van ons