try-outs and the neighbourhood

26 augustus 2013 - Cheshire, Connecticut, Verenigde Staten

Mijn vorige verslagje is alweer een tijdje geleden. En ik heb in de tussentijd alweer heel wat gedaan. Ik ben naar een echte amerikaanse bioscoop geweest met echt gigantische bakken popcorn.

popcorn

Ook ben ik 2 andere exchange studenten tegengekomen die op mijn school zitten. Sandra ( een mexicaans meisje) en Nicolas (een franse jongen). We hebben een orientation gehad op school, hier kregen we eigenlijk een hele rondleiding op school en ik krijg een eigen locker !! Ook wel zeer grappig vond ik dat er op school een apart pleintje is, de zogenaamde Senior walk, waar dus enkel seniors mogen komen. Voor diegene die het niet weten, een senior is iemand die zijn laatste jaar van high school gaat doen. Ik ben ook een Senior. Verder zitten er op een high school nog freshmen (3de middelbaar), Sophomores ( 4de middelbaar) en Juniors (5de middelbaar).

Afgelopen zaterdag heb ik dan ook nog try-outs gehad voor het volleybalteam. We waren met best een grote groep en de hoofdcoach, Sue, heeft er ook de hulpcoachen voorgesteld, Jarred, Dan en Taylor. Zondag zijn we ook nog een boottocht gaan maken rond Thimble Islands, echt wel heel erg leuk en in de verte kon je ook Long Island ( New York) zien.

thimble island  thimble island  thimble island

thimble island  thimble island

Ook had ik nog een afpraak met de schoolcounselor om mijn schedule nu echt definitief vast te leggen, jammer genoeg bleek dat de class Anatomy and physiology al volzat maar in de plaats heb ik AP (advanced placement) Biology genomen.Ook de les current issues heb ik vervangen door Photography want dit lijkt me gewoon een superleuke class.Dan heb ik ook nog een sleepover gehad met de seniors van het volleybalteam, we zijn met 6 seniors dit jaar en we hebben de VMA's gekeken en hebben ook een cd gebrand voor de opwarming tijdens matchen.We hebben vandaag ook een officiële uitslag van de try-outs gehad en ' I made the team !!! ' Zie al uit naar de vele trainingen want vanaf morgen trainen we elke dag van 4 tot 7.

ps. Bedankt voor de leuke reacties, ik heb niet altijd tijd om ze allemaal te beantwoorden maar ik vind het wel heel leuk om al deze toffe reacties te lezen !!

Xoxo, Laura

1. Sigrid:
    Hey Laura,

Super vet, zo een eigen locker!!!
    En kei goed gedaan dat je bij het volleybalteam zit!
    Dikke proficiat!!! :D
    Uw foto's zien er ook écht leuk uit. Die popcorn zou mij ook wel smaken :p
    Ik ga je nu laten verder genieten van uw Amerikaans avontuur. Nog héél véél succes, je gaat het daar super goed doen!

Tot je volgende reisverslag!!!
    Xoxo,
    Sigrid
  2. Nonke Dirk:
    Hallo Senior,

Goed gedaan dat je in het volleyballteam zit....school en de rest is toch maar bijzaak..:o))

Veel plezier daar en train goed, laat ze maar eens kijken waarvoor de naam Heynen staat..:o))

Groeten uit Zwitserland

Dirk en Co
  3. Bomma:
    Lieve Laura
    Weer super blij met je verhaal.fijn dat je in de volleybalploeg zijt.als de school bezig is zal jee dag wel goed bezet zijn..Wat mooie fotos allemaal.Het was wel heerlijk op de boot? Zo Laura tot een volgend verhaal! Kusjesxxxxxbomma enbompa
  4. Els Peeters:
    Hey Laura,
    Amai chapeau meid da je dit allemaal kan doen. Heel leuk om je verhalen te kunnen volgen. Zo weten we hoe het met je gaat.
    Doe het daar goed in Amerika hé!!
    Groetjes
    Els
    (nicht van je ma)
  5. Peeters:
    Lieve Laura ,

Dikke proficiat met je slagen voor het volleybalteam van de school. Het zal je daar zeker goed gaan en je zult misschien wel tijd te kort hebben.Zo zullen de maanden zeker snel voorbij vliegen. Van de fotografie zal je mij hopelijk volgend jaar een en ander kunnen bijbrengen.
    Doe het goed daar.
    Gr en een dikke kus
    Oma en Opa
  6. Tante Bien:
    28 augustus 2013
    Je komt seffens nog tijd te kort!!! Haha!!!
    Het is echt fijn om te zien en te horen dat het goed met je gaat!!!
    Nog heel veel succes morgen op je eerste schooldag, spannend hé!!!
    Je doet dat héél goed meid, nog heel veel plezier en voor binnenkort, leer ze!!!

Dikke knuffels en kussen,
    tante Bien XXX
  7. Lynn Schols:
    28 augustus 2013
    Hey Heinzz,

WOW,, YOU MADE THE VOLLEYBALLTEAM!!
    Chic man, maar ik had ook niks anders verwacht..
    Zo'n kanon als jij!! Zo te horen heb je het daar wel naar je zin en heb je al veel nieuwe mensen leren kennen! SUPERDUPER!!
    Laat ze daar maar eens zien wat je kan!! GAAS AAN DE MAAS! :)
    Ik ben alvast je BELGIAN FAN!

Weet wel dat ik (en ik niet alleen) je nog altijd heel erg mis..
    Doe dat nog goed en nog veel succes met je 1e schooldag!!

Dikke kus,
    Lynn :-)
  8. Nicole Dumarey:
    29 augustus 2013
    Hey laura een dikke proficiat....iedere woensdag op de beach praten we over je hoe goed je het daar doet.En hoe tof we het vinden dat we je hier kunnen volgen......toi toi met school en met je vollybal

Grt nicole *
  9. Mam en Theo:
    29 augustus 2013
    Hey Laura, ik was van de week bij Bomma en zij vertelde mij van jou reis. (Wij waren buren nou ja 1 huis ertussen) Geniet ervan en als ik het zo lees ben je druk bezig. De foto's zijn heel mooi. Veel studie en sport plezier.
    Groetjes Ans