first week

20 augustus 2013 - Maaseik, België

Vrijdag was echt zo een leuke dag, Madison, Hayle en ik zijn naar lake compunce geweest. Een (water) pretpark hier in de buurt. 's avonds gingen we dan naar de trampoline house, een oud grootwarenhuis volledig verbouwd en er waren echt overal trampolines ( in de vloer, in de muren,...). Er was echt heel veel volk en ze draaiden leuke muziek. Zaterdag heb ik dan Madison helpen pakken omdat ze zondag naar haar College vertrok.

Matt's car   Madison's car

Ze had echt 2 auto's vol met spullen en de volgende dag begon dan al om 6 uur !! onze 4uur durende rit naar Poultney, VT. Madison zit op Green Mountain college en het is echt heel leuk om eens te zien hoe amerikanen hier op dorms ( koten) zitten. Ook vond ik het wel raar dat ze gewoon niet meer naar huis zal komen tot thanksgiving. Op de terugweg brachten we nog een bezoekje aan Manchester, New Hampshire. Maandag was mama jarig, jammer dat ik er niet bij kon zijn maar gelukkig was er Skype Vandaag had ik een afpsraak met de school counselor en moest ik een wiskundetest afleggen. Ik heb gekozen voor de vakken Psychology, anatomy and physiology, american history, Us literature, Current issues, Spanish, Health en Algebra ll. Ik heb echt wel zin in het schooljaar want het zijn echt allemaal vakken die me heel erg interesseren. Vandaag had ik dan ook nog voor de 2de keer conditioning (conditietrainen) met de rest van het volleybalteam. Het lijken allemaal heel erg leuke meisjes dus ik kan niet wachten tot het seizoen start.

Mis jullie !!

school

XO, Laura

1. Christel:
    Dag Laura
    Ik reageer op "een reactie te schrijven", maar weet niet wie het ziet en waar die gepubliceerd wordt. Mijn bedoeling is, dat ik met jou kan communiceren.
    Lukt dat op deze manier?
    Groetjes
    Tante Christel
  2. Bomma:
    21 augustus 2013
    Wat was ik blij vandaag iets van je te lezen ik heb al iedere zitten kijken.je dagen zijn goed bezet.ik hoop dat gauw wat vriendinnen heb.ik vind het heel stil rondom mij want iedereen is weg behalve max waar ik gelukkig mag voor zorgen en die ook heel blij als hij me ziet.lieve Laura laat hrt je goed gaan
    Kussen en een dikke knuffel van bomma en bompa
  3. Laura:
    21 augustus 2013
    Tante christel, ik kan je reactie zien maar het is misschien wat makkelijker om via whatsapp te communiceren denk ik :) en Bomma , jade en bente zullen wel snel thuis zijn eh en ik zal men best doen om zo vaak mogelijk iets op deze blog te zetten. Mis jullie allemaal !! Xx Laura
  4. Tiny en Willy:
    Hoi lieve Laura,
    Elkaar kennen is veel gezegd. Maar ik volg je verhalen met argusogen. Geweldig dat je dit kan en mag meemaken. Geniet ervan. Yes u can. Dikke knuffel en x vanuit Maasmechelen.
  5. Eva:
    23 augustus 2013
    Hallo Laura,
    Het is heel leuk om je blog te lezen.
    Wanneer is jouw eerste schooldag op je nieuwe school?
    Het is vast allemaal heel spannend.
    Groetjes Eva en Sarah
  6. Laura:
    23 augustus 2013
    Goed dat jullie het leuk vinden, Eva en Sarah mijn eerste schooldag is donderdag, spannend !
  7. Eva:
    25 augustus 2013