mijn eerste post vanuit de USA !

15 augustus 2013 - Cheshire, Connecticut, Verenigde Staten

Om te beginnen wil ik iedereen die naar mijn afscheidsfeestje is gekomen bedanken, ik vond het heel erg fijn dat jullie er allemaal waren en zo nog even afscheid kon nemen.

afscheidsfeestje  afscheidsfeestje

Dinsdagavond heb ik dan nog afscheid genomen van mijn familie en familiewoensdagochtend was het dan zover , heel vroeg stonden mama, papa , Jade en Bente op om me naar de luchthaven te brengen. Het afscheid was zwaar en het idee dat het dat ik nu ook echt voor een jaar zou vertrekken was best moeilijk. Na een zeer lange vlucht naar Chicago nam ik het vliegtuig naar Hartford, CT waar mijn gastgezin me opwachtte, ik was heel erg moe die avond en ging dan ook Chicago vanuit de luchtsnel slapen. Matthew en Beth zijn echt heel erg toffe mensen en ook Madison ( hun dochter) is echt een lief meisje, vandaag heb ik van haar een rondleiding gekregen door de stad en door de school, deze is echt GIGANTISCH en ik weet zeker dat ik de weg zal kwijtraken de eerste schooldag. 'S avonds gingen we naar een echte amerikaanse baseballwedstrijd Bluefish vs. Lancaster en hoewel ik de spelregels niet echt begrijp was het toch echt wel leuk om eens te zien. Morgen ga ik met Madison naar een pretpark hier in de buurt met heel veel achtbanen en 's avonds gaan we naar de trampoline house ( geen idee wat dat is maar daar zal k morgen wel achter komen)

baseball  baseball

You'll hear from me soon !

xoxo laura

1. Erik Javornik:
    17 augustus 2013
    Hey Laura,
    ik wil je nog heel veel succes wensen in de States.
    Leer en geniet er vooral van.
    Groetjes Erik
  2. Rita&Pascal:
    18 augustus 2013
    Hoi Laura,
    Het klinkt allemaal spannend, geniet er van
    wij houden ons op de hoogte.
    Groetjes
    Rita & Pascal
  3. Tante Bien:
    18 augustus 2013
    Hoi lieve Laura,

ben gisteren met je mama gaan uit eten en heb dus weer al wat meer van je vernomen!!! Ben blij voor je dat je het goed maakt alleen jammer dat Madison naar de universiteit gaat hé!! Maar laten we hopen dat je in de volleybalschoolploeg komt, dan zal je wel snel vriendinnen maken!!! Ik mis je al ontzettend en dan denk ik wat moet dat voor je mama wel niet zijn!!! Maar de kans die jij krijgt om daar een heel schooljaar mee te mogen maken is geweldig dus maak er het beste van hé!!! Geniet en maak ons trots!!! ;-) Dikke knuffels XXX Tante Bien