Merry christmas and a happy newyear !

30 december 2013 - Cheshire, Connecticut, Verenigde Staten

Op dinsdagavond was het dan al kerstavond, toch vreemd hoe snel de tijd voorbij gaat. Overdag bracht ik een bezoekje aan het strand en 'S avonds gingen ik en Madison naar haar tante voor een toch wel zeer interessante kerstparty, hun tante woont namelijk in Fairfield aan de zee en heeft echt een prachtig huis omringd door duinen en met zeezicht. Er was toch wel heel wat volk ( inclsusief knappe venten) maar het was toch wel een chic feestje dus ik kon daar moeilijk mijne camera gaan bovenhalen. Woensdagochtend was het dan tijd voor cadeautjes, toch wel leuk ook ook wat cadeautjes van thuis te krijgen. Voor kinderen is de kerstman wat bij ons Sinterklaas is en op kerstdag worden dan de cadeautjes opengemaakt die de kerstman gebracht heeft. Daarna vertrokken we met de auto naar Massachusetts voor een heerlijk kerstdiner.

Fairfield beach  Fairfield beachFairfield beachFairfiel beach

De volgende dag hadden we een zalige skitraining door het echt wel zeer mooie weer en ook zaterdag ben ik samen met de neefjes van beth wat gaan skiën.

Mount southintonMount southinton

Mount southintonMount southinton

Zondag brachten we dan een bezoek aan de botanical garden in NYC, het stortregende echt dus we waren helemaal doorweekt maar het was wel de moeite, in de tropische tuinen was er een prachtige exhibit opgesteld van alle monumenten en historische gebouwen van NYC in het klein en gemaakt van enkel natuur elementen wat toch wel zeer indrukwekkend was.

New york botanical gardenNew york botanical gardenNew york botanical gardenNew york botanical gardenNew york botanical gardenNew york botanical gardenNew york botanical gardenNew york botanical gardenNew york botanical garden

Dit werd dan gevolgd door een lekker dinertje in een Italiaans restaurantje in the bronx. Morgen is het dan oudejaarsavond en woensdag vertrekken Matt en ik naar Californië ! Ik zie er wel heel erg naar uit, het is daar gewoon 28 graden. Van zodra ik terugben laat ik weer wat horen.

Xoxo Laura

1. Els Peeters:
    31 december 2013
    Je blijft het daar wel goed naar je zin hebben hé Laura. Fijn je leuke verhalen altijd te mogen lezen.
    Een gelukkig nieuwjaar alvast!!

Groetjes
    Els
  2. Peeters:
    31 december 2013
    Hoi Laura, nog eens bedankt voor mijn verjaardagswensen via skype. Het was weer fijn je te zien en te horen.
    Have a happy newyear .( Wat een engels hé!!!!!)
    Fijne dagen daar in Californie en tot skypes.
    Oma en opa
  3. Tante Bien:
    1 januari 2014
    Hoi Laura, eerst en vooral een heel gelukkig nieuwjaar!!! Amai wat een mooie foto's weeral!!! Jammer toch dat je de camera niet stiekem hebt gebruikt!!! Dat huis zou ik wel eens willen zien maar vooral die knappe venten!!!
  4. Bomma:
    5 januari 2014
    Hallo Laura
    Wel een weinig te laat maar toch nog een gelukkig nieuwjaar en een heel fijne week in Californië.
    Bomma en bompa xxxxxx