It's beginning to look a lot like Christmas...

23 december 2013 - Cheshire, Connecticut, Verenigde Staten

De laatste week voor kerstvakantie is school natuurlijk altijd wel best leuk. Zeker als het dan op maandagavond begint de sneeuwen en je dinsdagochtend ontdekt dat je opnieuw een snowday hebt. Waarop ik besloot de laatste hand te leggen aan de kerstboom en mijn zelf gecreëerde kerstdecoratie.

kerstboomornament

Woensdag en donderdag waren er dan de skitrainingen op mt. Southington, die slalom daar moet k toch nog een beetje op oefenen hoor. En vrijdag was het dan eindelijk vakantie. Zaterdag gingen Madison en ik nog de laatste kerstinkopen doen waarna we 's avonds met de hele volleybalploeg nog de finales van het vrouwen collegevolley zagen. Zondag was het dan tijd om New York City te bezoeken aangezien ik toch wel zeer graag eens al die kerstdecoraties met eigen ogen wilde zien. En het viel absoluut niet tegen, de totale stad was gevuld met kerstlichten en decoraties. Na een treinrit kwamen we aan op grand central station, midden in the city waarna we naar Bryant park wandelden, een park met een super gezellige kerstmarkt en een schaatsbaan. Daarna vervolgende we onze weg naar times square om te shoppen. Toen we hier eindelijk klaar waren, besloten we toch maar eens de befaamde kerstboom te gaan bezoeken op Rockefeller plaza. Hij was echt prachtig, jammer genoeg was het nog niet donker en we besloten dan ook later terug te komen. Eerst brachten we nog een bezoek aan de NBC studio's waar we een rondleiding kregen in de opnamestudio's waar ondermeer programma's zoals saturday night live, late night shows, nieuwsuitzendingen, tv-series en videoclips ( waaronder de laatste nieuwe album van Beyoncé) worden gedraaid. Toch wel eens zeer cool om te zien. Toen we terug buitenkwamen was het donker en dit gaf toch wel een heel ander beeld op de gigantische kerstboom op Rockefeller center, hij was echt prachtig en volledige bedekt in lampjes.

grand central stationgrand central stationNYCNYCRockefeller PlazaRockefeller PlazaRockefeller PlazaRockefeller Plaza Rockefeller PlazaNBC studioNbc studioradio city music hallNYCNYC10NYC9NYC8NYC7NYC6NYC5NYC4NYC3NYC2ice rinkNYC1

Na deze geweldige dag, terug met de trein naar huis en dan lekker mijn bedje in. Deze week is het dan tijd voor kerstmis, ik wens iedereen daar in België fijne kerstdagen.

Maak er een fijne tijd van.

Ik mis jullie ! Xoxo Laura

1. Peeters:
    23 december 2013
    fijne kerstdagen en gelukkig nieuwjaar voor u allemaal dikke kussen van ons x x x
  2. Mama:
    23 december 2013
    Chic, chic, jij kent New York straks wel vanbuiten. Hebben we wel een fijne gids als we komen. Hele fijne kerstdagen en we zullen kerstdag nog even skype voor je naar Massachusetts gaat. Wens Mat, Beth en Madison ook hele fijne dagen.
    xxx
  3. Bomma:
    24 december 2013
    Hallo Laura
    We zitten bijna half weg.
    Heel veel mooie dagen met de kerst en nieuwjaar. Wij zullen aan je denken tijdens de kerstdinner..... Jouw pakjes zullen onder de kerstboom blijven liggen zegt nonke Dirk.Heeldikke knuffels van
    Bomma bompa nonke Dirk tante Christel xander en lieselot. Daaaaaaaaaag
  4. Evi Anthonissen:
    24 december 2013
    Dag Laura,
    Voor jou een schitterende kerst op een unieke locatie waar je nog lang aan zal terug denken.
    Geniet van de feesten.
    Mijn beste wensen voor 2014!
    Veel plezier nog verder

liefs Evi
  5. Nicole Dumarey:
    25 december 2013
    Hey laura

Prettige kerst en gelukkig nieuwjaar,geniet ervan dit zul je nooit vergeten wat je daar ziet en doet

Grts nicole x