'Autumn is a second spring when every leaf is a flower'

20 oktober 2013 - Cheshire, Connecticut, Verenigde Staten

Vorige week zondag op het pasta dinner heb ik bij het bonfire ( een kampvuur) mijn eerst s'mores gegeten , een echte typische Amerikaanse lekkernij. Voor diegene die het niet weten, het is eigenlijk een marshmallow die je in het vuur houdt, dan uitblaast en dan tussen 2 koekjes steekt met chocolade tussen echt zeer zeer goed.

orchardsbonfire

Maandag hadden we dan een dagje vrij (Columbus day) en zijn we naar een orchards geweest waar ze echt mega veel pompoenen hadden en de rest van de week ging gewoon een beetje zijn gangetje. We wonnen opnieuw alle games van deze week met 3-0.

vballvballvballvball

Vrijdagavond ben ik samen met Sandy naar lake compounce geweest, dit is eigenlijk een thema park en omdat Halloween nu toch wel heel erg dichtbij komt hadden ze er een haunted graveyard gemaakt, dit is eigenlijk toch wel iets typisch Amerikaans het is eigenlijk een soort wandeltocht door een super scary decor, zoals een oud en verlaten huis, een pikdonkere gang, een begraafplaats, een maisdoolhof,... En onderweg zitten er overal mensen verstopt die heel erg eng verkleed zijn. We hebben echt heel wat geschreeuwd.

fallfallfallfallfallfallhikefallfallfallfallfall

Gister ben ik dan samen met Matt en de hond Brody gaan hiken in het sleeping giant State park, een zeer leuke wandeling aangezien nu al de bomen andere kleuren beginnen te krijgen. We zijn helemaal tot de top gewandeld waar er een kasteeltje stond en waar er toch wel wat akelige kliffen waren. In de namiddag ik dan weer een leuke powderpuff training, het enige wat ik tot nu toe van die american football begrijp is dat ik dus blijkbaar speel in de defensive line.

Dat was het alweer voor deze week !

Xoxo Laura

1. Peeters:
    20 oktober 2013
    schatje wat ziet dat er allemaal mooi uit .Fijn dat het zo goed gaat .Heel veel groetjes en dikke knuffel van ons
  2. Tiny en Willy:
    Hoi Laura,
    Herfst is mooi in al zijn facetten. Heerlijk al die kleurschakeringen en daarbij nog eens t zachte weer. Heerlijk om lange wandelingen te maken. Wij hb nog een weekje te gn. En dan genieten v ons 1ste weekje herfstverlof. Hoe ziet t erbij jullie uit?
    Is altijd beetje genieten om je reisverhalen te lezen en de foto's te zien.
    Je bent er al 2 ons.
    Wat vliegt de tijd. Geniet ervan en succes m je volleybal.
    x Willy en Tiny
  3. Mama:
    20 oktober 2013
    Hallo schat, ziet er inderdaad net zo prachtig uit als dat je vertelde.
    Zo mooi al die herfstkleuren en dat lekkere zonnetje.
    Hier ook wel herfst maar ziet er toch wat anders uit met al die regen.
    Maak vooral maar heel veel foto's en geniet.

Dikke kussen, mama
  4. Laura:
    21 oktober 2013
    Zal ik doen mamaatje en oma ! en Tiny, onze eerste echte vakantie is pas met kerstmis maar eind november met thanksgiving hebben we 2 dagen vrij van school, ze hebben hier duidelijk niet zoveel vakantie als wij in België hebben. Geniet van jullie herfstverlof !
  5. Bomma:
    21 oktober 2013
    Bomma
    Wat heb je het daar tóch goed.Wat prachtige foto's.
    Fijn om telkens zo een goede verhalen te lezen.
    Dag schat tot de volgende keer.
    Kussen van Bomma en bompa xxxxxxx
  6. Nicole Dumarey:
    24 oktober 2013
    Hey laura

Prachtige foto's veel mooier dan bij ons!,
    Het ga je daar goed zo te zien! Alltijd fijn om iets te zien en te horen van je

Grts nicole