Senior week

27 oktober 2013 - Cheshire, Connecticut, Verenigde Staten

Deze week was toch wel een speciale week aangezien we onze laatste competitiematch op donderdag hadden. Hier is het toch wel een big deal om dan een senior te zijn want je neemt als het ware afscheid van 4 jaar volleybal op cheshire high school. In deze laatste week proberen ze dan toch ook wel de seniors te eren op allerlei manieren. Het begon al zondagavond na het pasta dinner, alle juniors hadden de auto's van de seniors echt mega leuk versierd , aangezien ik de auto mocht lenen die avond was 'mijn' auto dus ook helemaal versierd.

senior weekdig pinkdig pink

Maandag was er dan ons dig pink game, dit is eigenlijk een game , elk high school team van welke sport dan ook doet dit, waarbij we totaal gekleed gaan in roze, roze t-shirt, strikjes, sokken, ... om even stil te staan bij borstkanker. Donderdag was het dan senior day, de dag waarop laatste competitiegame van het seizoen gespeeld werd, op deze dag is het de bedoeling dat de seniors een kleedje met hakken dragen. En al de rest leefde zich volledig uit in het superhero thema , elk van hen had ook een leuk bordje om zich heen hangen met daarop geschreven 'six reasons why we love our seniors' en dan een reden voor elke senior. Een veelvoorkomende reden bij mij was toch wel 'Laura: because we love her banging accent'. 'S avonds was er dan onze senior night, we ( alle seniors ) werden door de rest van het team opgevangen in de gym die volledig versierd was met allerlei posters, foto's , ballonnen en slingers ook hing er een super groot spandoek met daarop geschreven 'good luck to our seniors'.

seniorssenior nightsenior nightseniorssenior nightsenior nightsenior nightsenior nightsenior night senior night senior night senior night senior night senior night senior night senior night senior night senior nightsenior day

Alle seniors kregen het natuurlijk wel moeilijk bij zoveel moeite die er gestoken werd in onze avond en pinkten toch wel eventjes een traantje weg. Dit was ook het moment waarop we allemaal ons addbook kregen (een boekje met daarin allemaal gelukwensen van ouders, familieleden en vrienden die gesponsord hebben) ik ontdekte toen, totaal onverwacht, dat Bente ook een tekening had gemaakt met een foto die mama en papa dan opgestuurd hadden en die stond opeens voor me in dat boekje. Was wel heeeeel erg leuk !

addbook

Voor de match gaf onze coach dan ook nog een kleine speech waarin ze elke senior nog even voorstelde, ik werd bijvoorbeeld aangehaald als 'The one that travelled the furthest to get to the team', 'the one that provided the Belgian chocolate' en 'the one that likes to drive into mailboxes' ( Ja jongens ik ben afgelopen woensdag met de auto tegen een brievenbus gereden, gevolg brievenbus kapot en een klein deukje in de auto ) ook onthulde ze hier mijn secret sister, Janine en van haar kreeg ik echt een supermooie ruiker bloemen.

my secret sister

Na een toch wel spannende match die we met 3-1 wonnen, we hebben nu officieel een onverslagen competitieseizoen en we kunnen als eerste aan de play-offs beginnen, kregen we nog een super mooi armbandje van de coachen als afscheidscadeautje en waren er megaveel cupcakes en een supermooie taart met een foto van alle seniors op geglazuurd. Het was dus echt wel een meer dan geslaagde avond. Omdat het seizoen van de JV nu officieel erop zat hadden de coachen vrijdag voor ons een verassing in petto, met de bus vertrokken we naar een geheime plaats, later bleek het een glow in the dark minigolf parcours waar we eerst wat golfden dan superlekkere pizza's eten en omdat onze hulpcoach Dan een nieuwe job heeft aangeboden gekregen in Pennsylvania en hij volgende week officieel vertrekt, hadden we ook nog een heerlijke afscheidstaart. Dat was het dan alweer voor een zalige week, volgende week is het Halloween, toch wel een big thing hier dus ik ben zeer benieuwd.

mini golfmini golf

Xoxo Laura

1. Annemie:
    27 oktober 2013
    Superleuk laura om al je verhalen te lezen, is nu al een jaar dat je nooit meer zal vergeten, geniet maar met volle teugen
  2. Bomma:
    Hallo Laura
    Het verhaal is met de week leuker.
    En nu op naar de play-off. .Dat zal ook wel goed gaan.Geniet er van en tot de volgende keer.
    Dikke kussen Bomma bompa
  3. Evi Anthonissen:
    27 oktober 2013
    Weeral zo een toffe week! Je hebt het wel razend druk precies ;-)
    Geniet er maar van en ook volgende week Halloween zal er één worden om nooit meer te vergeten.
    Veel plezier nog!
    kus
  4. Tante Bien:
    28 oktober 2013
    Ja, ja , je hebt het daar super leuk!!!! Geweldig allemaal!!!
    Nu ben ik toch niet de enige die tegen een brievenbus heeft gereden!!! Hahahaha ;-)
    Is altijd weer geweldig om alles te lezen en de mooie foto's te bekijken. Kijk al uit naar volgende week over je halloween avontuur!!!
    Dikke knuffels van tante Bien XXX