I don't understand American football at all. It looks like all-in wrestling with crash helmets !

24 november 2013 - Cheshire, Connecticut, Verenigde Staten

Deze week was het op school spiritweek, de week die voorafgaat aan Homecoming ( een soort van fuif /bal) elke dag iedereen dus lekker verkleed in een andere outfit. Maandag hadden we dan na school nog een leuk feestje in Mr pilches klaslokaal om het einde van het volleybal seizoen af te sluiten en dinsdag had ik dan na school mijn eerste ski conditie training, jah ik ga dus deel uitmaken van het cheshire high school ski team, ik kijk er echt heel erg naar uit. Nu voorlopig hebben we nog een paar weken dry land training maar zodra de berg hier in de buurt opent gaan we daar trainen. We hebben natuurlijk ook wedstrijden, slalom , super G ( geen idee wat dat betekent),.... Ik ben benieuwd of ik er iets van ga bakken maar ik vind het wel geweldig dat ik gewoon elke week op de latten zal staan.

powderpuff colddddpowderpuffpowderpuff

Dinsdagavond hadden we dan ook nog een oefenmatch met Powderpuff ( american girls football) ik speelde first defensive line en het was echt heel erg plezant maar wel echt super koud. Donderdag hadden we dan opnieuw een training met het skiteam maar nu buiten. Ik bedacht me net dat ik dit toch nog even moest vermelden, hoewel het hier nu zelfs al een beetje kouder is dan daar in België, schijnt de zon gewoon echt letterlijk ELKE dag, tot nu toe heb ik nog maar 4 of 5 keer regen gehad en dat is echt zaaaaalig. Donderdag hadden we dan nog een sports assembly met de volleybal waar we onze banner (vlag die voorgoed in de gym zal ophangen met daarin onze titel van staatskampioen gegraveerd) kregen.

our banner

Vrijdagavond was er dan homecoming, het is eigenlijk vergelijkbaar met prom maar dan minder groots en iedereen draagt korte kleedje in plaats van lange. Het was echt heel erg leuk. Wat ik wel heel grappig vond is dat voor we binnen mochten, we eerst op zo een alcohol test machientje moesten blazen om er zeker van te zijn dat niemand alcohol in zijn bloed had.

homecominghomecoming

Zoals jullie zien had k dus echt weer ene geweldige drukke week, volgende week is het hier thanksgiving, ben wel benieuwd hoe ze dat precies gaan vieren. Oooh en wat ik nog moet vertellen, met nieuwjaar ga ik voor 9 dagen naar Californië !!!! Echt super vet, de zus van mijn gast papa woont in san diego en we gaan hem dan bezoeken en natuurlijk de buurt eens goed verkennen(inclusief Los Angeles). Ik kan niet wachten !

Xoxo Laura

1. Mama:
    24 november 2013
    Toch nog gelukt, super. Een hele fijne powerduff training of hoe heet dat weer . En heel veel succes op de echte game.
    Love you, mama
  2. Laura:
    Powderpuff mama powderpuff !!! Love you too <3
  3. Evi Anthonissen:
    24 november 2013
    Ik sta er elke keer weer versteld van wat jij allemaal doet en meemaakt daar.
    Jij heb precies 30 uren in een dag hihi
    Ben jaloers op je! ;-)
    Geniet er maar verder van meid
  4. Peeters:
    24 november 2013
    wat een weekje weer tof voor jou wat je allemaal mee maakt geniet er maar van schat doei dikke kus
  5. Els:
    Laura

Zo te zien (lezen) heb je het daar echt naar je zin. Je maakt leuke dingen mee, doet veel leuks. Echt fijn voor je!!

Groetjes
    Els
  6. Nonke Dirk:
  7. Nonke Dirk:
  8. Bomma:
    26 november 2013
    Bomma
    Wat een super week alweer. Geniet er maar van.
    Heel veel lief van Bomma enbompa xxxxxx